Jobb jobb jobb

Så kul det är att arbeta alltså! Mitt liv är jättespännande, Jag går upp vid 8, äter frulle, åker till jobbet, kommer hem vid 20.00 och lagar mat till dagen efter och sen gör jag sånt som behöver göras antingen joggar jag eller så borstar jag håret (i bästa fall hinner jag tvätta håret också). Sedan tar jag på mig jättemkt deo för att slippa svettdoft när jag sover. Detta görs enbart när jag inte hinner duscha. Men igår var vi med vårt team på nån restu och käkade tapas. Gratis mat och dryck i mängder eftersom vi hade vunnit nån säljtävling :) kuuuuul!
Nu är jag på väg till högdalen för att jobba! Hade tänkt slå mitt rekord idag, får återkomma om hur det gick med det sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback