Hej igen

Jag har haft världens roligaste helg, därför är jag på strålande humör! I fredags var vi på afterwork på kontoret, det blev en fest och sen gick vi till solidaritet. Det kan vara det närmaste sture P jag kommer :) hade fett kul iaf! På lördagen hade Sarah b avskedsfest hemma hos en jättekort jockey som spelade brittisk trancemusik. Otroligt frustrerande! Catta och jag satt mest och fnittrade åt detta spektakel. Dessa jockeys är helt galna! "det är märkligt att självinsikten försvinner så fort en kille sätter sig i en sadel" sagt av cp när en kort britt i otroligt höga jeans känner sig som världens coolaste och snyggaste Casanova.
sen blev vi räddade av Crille, Robin, Erik och 2 skåningar ( varav en är min chef). Sjukt roliga, underbara människor! Vi hade världens bästa förfest, det var galet bra!! LYCKA! Sen vart det tegel och det var ändå ett rätt vågat drag att gå på tegel med chefen liksom :) Träffade min pizzabagare som försökte lura med mig hem genom att lova mig hur mkt pizza jag ville. Men den lätta gick jag inte på! Sen trillade jag omkull i en vattenpöl som var så djup att jag nästan fick simma för att komma därifrån. Och på söndagen mådde jag lite sämre men jag Catta, Crille Nils hade pardate. Så mysigt när man umgås i kärlekspar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback