2012

Snart nytt år. Igen! Tiden går fort och inte har jag hunnit med så mkt vettigt. Jag har iförsig flyttat, börjat försörja mig själv, bytt jobb 2 gånger, jobbat lite mer än vanligt, skrivit högskoleprovet (stolt!) och insett att jag klarar mer än jag trodde!
Men jag är fortfarande galen, jag är fortfarande en fjortis som aldrig vill växa upp och jag är fortfarande gränslöst förälskad i en tonårsmiljardär som inte finns på riktigt. Men det är helt okej, jag gillar det! Livet ska fortsätta vara galet och roligt och underbart! Jag vill fortsätta stå (eller ligga ner) på dansgolvet med underbara vänner och känna lycka i kroppen och känna att hela livet väntar på mig och att framtiden är mycket ljus. Och solen ska fortsätta att alltid skina över Täby, även om jag inte alltid kommer vara där :)
2012 kommer förhoppningsvis bjuda på mycket lycka, kärlek, vänskap och lite framgång! Självklart väntar en hel del olycka också, det måste vi alla få vår beskärda del av, men vad det skulle vara kan jag inte spekulera i och vad är det för mening med att ta ut olycka i förväg? Det får komma när det kommer och vad det än är så klarar jag av det, för jag vet ju nu att jag klarar mer än jag trodde :)
2011 började mindre bra men har bara blivit bättre och bättre (tack vare mig själv, För livet blir just så bra som vi själva gör det!). Nu väntar resten av mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback