E sunkig!

Gick upp 05.20 idag, var otroligt trött för jag var nämligen på en kräftskiva igår med en Japan, en ukrainska och en fransman. Och så några svenskar då. Det var spännande och internationellt. Åt 1,5 paket kräftor. Men åter till denna morgon, 05.22 hittar jag 2 stora finnar i ansiktet men vad gör man åt finnar halv sex på morgonen? Ingenting såklart så jag gick till jobbet och gjorde kaffe ungefär samtidigt som min brorsa begav sig till New York för att plugga ett år och ha det superspännande. Medans jag fortsätter att tampa kaffe och skumma mjölk... Nu är jag iaf på väg till Täby för nu ska jag äntligen få gå ut i den älskade skogen och plocka svamp!! Love it!! Jag, Sarka och Heddan <3 I helgen åker jag kanske till Åland för att uppleva allt det undebara som sensommaren har att bjuda på. Snart dags för en riktig svampoffensiv, känner hur hela min kropp skriker efter det!!! Ångrar dock att jag inte sminkade över finnarna i morse

Kommentarer
Postat av: kajsa

Du måste komma och hälsa på mig på lördag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback