wiiiie

Har sökt till högskolan idag. Högskoleutbildning liksom! Kunde man inte riktigt tro om Loo vaaaaaa
Det är väl nu livet börjar antar jag?!
För bara ett kort tag sedan trodde jag att jag aldrig skulle vilja plugga men jag hade fel för på sistone har jag inte velat något annat. Känner det så fort någon kommer in på cafét som verkar ha något viktigt jobb eller har nåt möte att liksom hallå jag vill också ha ett riktigt jobb! Ett jobb med möten och viktiga saker. Jag skiter väl fullständigt i vilket kaffe folk vill ha idag, jag vill ha ett jobb som betyder något, ett jobb som jag brinner för!
Fast jag måste ju lägga till här att jag självklart känner att mitt jobb är viktigt, annars så skulle det ju kännas helt värdelöst att gå till jobbet. Försöker iaf lura mig själv.
Men nu så ska jag göra viktiga saker. Få ändan ur vagnen liksom.
kjamis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback