Tja fan läget då

Igår jobbade jag till 22.30, det är ganska jobbigt och ingen höjdare en fredagskväll. Dessutom så tog allt sjukt lång tid för det fanns 1 miljon kvitton att korrigera, misstänker att det var en vikarie som hade slagit fel. Tog typ 30 min och jag ville döda nån, allra helst turren som gjort detta. Men sen drog jag hem till min kusse på b-day fest och det var kul. Det var en snubbe från skåne där och jag utger mig ju alltid för att vara Skåne-expert så jag skulle gissa vart han kom ifrån och tänkte att hmmm det låter lite som Pellsen, det måste vara nord-öst iaf så jag sa väldigt säkert att "du är alla gånger från Kristianstad!" och jag hade rätt och alla blev sjukt impade! Sedan snackade vi om päronshots på hessle, glass i Åhus, bönder från Bromölla och gamla flickvänner från tollarp. Nice var det iaf! Nu sitter jag på roslagsbanan och ska åka på.......SPÄNNING!!!!!.........Hästtävling :D egentligen är jag för trött, har inte riktigt tid för jag borde plugga men hallå liksom det är hästtävling! Sitter hellre och pluggar hela kvällen och skiter i att gå ut för hästtävling är bättre :) Och ja mitt hästnördiga jag är nästan tillbaka men är långt ifrån mitt gamla hästjag så den som tycker att jag är bördig nu skulle känt mig förr! Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback