sweet home alabama

är den bästa filmen i hela världen! sagt det förr men måste säga det igen för den filmen är helt fucking wonderful! Kollade på den igår kväll men fick ett sjukt behov igen så här på morgonkvisten. Egentligen har jag ju vettigare saker för mig men vad gör man inte?!


Världens mest romantiska film <3 And I love Jake för han är så galet heeeeeeet!
Igår hade jag förövrigt en jättebra dag, var på hästtävling igen, denna gång för att kolla på Gettot Da Man som tävlade. Var väldigt mysigt att träffa honom igen, det är ju ändå min lilla gullepluttehäst <3 Dom var jätteduktiga och kom 5:a, lite synd att dom rev sista hindret i omhoppningen bara för annars hade dom vunnit. Men Gettot e söt iaf

<3

Nu ska jag ut i solen, sen jobbar jag 14-21 och sen ska jag kolla på sweet home alabama igen höhöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback