Still haven't found what I'm looking for

Gick upp 05.10 imorse och följde med catpower på tävling. Mådde inte helt guld och gröna skogar efter lite fest igår. Trodde nästan jag skulle spy över köksbordet när jag försökte dricka ett glas oboy men sen gick det bättre faktiskt och Per B (cattas pappa) slapp spya i bilen. Nu så sitter jag här hos Cp och dricker cola och ser på när hon briljerar i köket. Hon är snäll CattaP, hämtade mig mitt i natten inne i stan. Love you bitch! Tänkte kanske besöka nån folkhögskola idag, det är öppet hus. Måste veta vad jag ska söka till i höst liksom! Men tror att jag vill gå någon annanstans, helst Skåne. Anledningen till varför jag vill bort härifrån är hemlig, faktiskt mkt hemlig, men inte så mogen kanske men det har jag väl aldrig direkt utgett mig för att vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback