oförståeligt nördigt:

*Att checka in på facebook. Tror folk verkligen att andra skulle vara så sjukt intresserad av en att man vill veta exakt var den här människan befinner sig hela tiden. Jag antecknar i mitt very important-block varje gång någon checkar in på Ica NOOOT. Är även säker på att många av de som checkar in vill visa upp att dom har ett liv, hallåååå people jag har kompisar att hänga med liksom! Asnördigt
*Att räkna ner dagarna tills pojkvännen fyller år på sin blogg. Höjden av nördighet! Blir typ magsjuk åt alla håll när jag ser sånt här
*Folk som skriver typ SÅ.JÄVLA.KUL osv. Fett töntigt
*Onepiece, måste vara det mest osexiga jag någonsin har skådat. SÅ.JÄVLA.NÖRDIGT!

*Mammor som tror att de plus barnvagnar och diverse tillhörande avkommor har en självklar (stor) plats i samhället. Ockupera ett helt fik, dricka en latte var och sitta i 3 timmar. Sprida ut sig i hela lokalen med barnvagnar och kladda ner med barnmat (som de som jobbar får städa upp). Irriterar mig även på att alla mammor tror att ALLA tycker att allt som deras barn gör är jättegulligt. Typ om en unge är allmänt störande och i vägen för resterande delar av samhället, då fnittrar liksom morsorna och bara åååååååh visst är han söt och tror att jag också ska tycka det vilket jag självklart inte gör.

Nu funderar jag på att duscha för det har jag nämligen inte hunnit på typ 2,5 vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback