Hänt nu

Har flyttat nu. Det känns bra faktiskt. Fast mitt liv blir jobbigare, måste betala räkningar höhö och fixa saker själv, typ tvätta och sånt. Trodde jag. Häromdagen så hade nämligen farmor tvättat åt mig och även strykt ALLT, t.om strumpor! Hon är för snäll. Min kära far bor där lite granna nu och hon går upp varje morgon och lagar gröt åt honom. Förstår verkligen varför han bodde hemma tills han var 25! Och sen flyttade direkt in hos my mother.
Men vi har köpt en ny lägenhet också *smile*.
Den här veckan har varit allt annat än lätt alltså, mina fötter har värkt som bara den när jag skulle sova.
Gillar mina tider på väckarklockan liksom


Igår så jobbade jag 8-14 vilket man får lite ont i fötterna av, sen joggade jag och sprang en hinderbana för lumpenkillar (jobbigt värre) och sen så flyttade vi det sista. Träffade även de som ska flytta in, bor i radhusen nedanför oss. Dom hade 2 assöta barn så jag passade på att leka lite och vara jättegullig. Dom älskar och avgudar mig och det är ju rätt skönt för egot :) Barn är verkligen underbara, känner det mer och mer nu när jag inte jobbar med kids. Har dock inga planer på att skaffa några inom den närmaste framtiden. Längtar iaf till Beckhams får sitt 4:e barn! För den som inte vet så älskar jag familjen B, skulle känna mig rätt nöjd om jag var Posh Spice iaf


Sarah, jag och CP har utnämnt Romeo Beckham till det sötaste kidet ever:










Sjukt cool också liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback