Hallå

Men Gud alltså hur segt kan det va? Min mobbe funkar fortfarande inte att ringa ifrån........ Vet att jag skyllt på tekniska problem men sanningen är den att jag inte betalade mobilräkningen. Tekniskt fel i min hjärna! Men har betalat den i fredags så nu borde allt vara i sin ordning tycker jag! Igår blev jag sjukt svettig när jag gick omkring på stan iförd en tjocktröja. Blir typ sur för jag vill hinna använda mina vårjackor!! Men nice iaf med vädret liksom! Tvättade även igår, något som var SVINJOBBIGT! Förstår varför jag bodde hemma länge... Igår spårade jag även ur och sprang runt till alla Ica-butiker jag kunde hitta och letade som en galning efter saker med kort datum = 1/2 priset. Är inte helt frisk. Idag så ska jag försöka vara mer normal, gå på promenad, plugga och kanske gå på bio med spoon och Jullan <3

Kommentarer
Postat av: Martinsolveig

Lovely site keep it i will be back that you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback