Gumm

I vårt förra hus så ställde alltid pappa massvis med tuggummi vid dörren vilket gjorde att jag (och många andra) alltid tog ett tuggummi innan man gick ut och denna vana hänger i sig, iaf suget. Skulle kunna dö för tuggummi men en fattig student (?) som jag har inte råd att käka ett paket om dagen :( men min dröm är att ha en skål med tuggummi i hallen och då kom jag på att det vore bra att lära känna någon som jobbar på tuggummifabrik. Ska leta iaf. Igår hade jag en jättekul kväll med Mal and Bexter. Inte irl men över internet. Den som vill får gärna kolla in Bexters nya pojkvän Kentecka Sverglund. Supersöt! Nu ska jag på utbildning, barista liksom. När den slutar kl 15 ska jag jobba till 21. Kommer va trött men sen är det dags för mina änglar att spela match. Real kommer vinna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback