1 April

Och vem är bättre på att luras än Lo?
Tyvärr så är jag ju så himla bra på att luras att folk är extra vaksamma så det kan vara lite knepigt ibland. Men morgonen började på bästa sätt med att Nisse undrar vad jag ska göra under dagen och jag tänker efter vilket datum det är och jag blir glad när jag inser att det är 1 April, tänker snabbt ut något och säger att jag måste till HM och Nisse undrar då varför och jag berättar då att om man lämnar in något gammalt hm-plagg så får man presentkort på 100 kronor. Nils går då genast till sin garderob för att rota fram HM-kläder. Nu visste ju jag att han skulle jobba till klockan 22 så det fanns alltså ingen chans att han skulle hinna till HM själv, det hade ju varit det ultimata om han gick in på HM och insåg luringen då men jag avslöjade iaf skämtet och fnittrade jättelänge. Sen så försökte jag lura Catta med samma sak (gick ej) och Heddan som trodde på det i typ 1 minut men sen berättade han att han hade förberett sig och när jag ringde hade han genast tänkt på att han skulle vara väldigt vaksam. Ni märker ju att det inte är så himla lätt för mig att luras!
Men skrev detta till Santa och hon skulle genast bege sig till HM höhöhöhö.
Har själv inte gått på någon luring (tror jag) men iförsig så smsade min brorsa mig och skrev att han hade sett Casillas i fjällen (dit vi ska imorrn och Niklas redan är) och mitt hjärta fick spel i typ 30 sekunder tills jag insåg sanningen. Blev mkt besviken. Förra året blev jag lurad asmkt för jag hade glömt bort att det var 1 april. Mamma lurade mig att Niklas förlovat sig, Niklas själv smsade från Malaysia och skrev att han gjort en svanktatuering och jag fattade ingenting, trodde typ att han fått sinnesförvirrning. Vi var på väg till Åre då så på vägen åkte vi förbi ett aslitet ställe typ 3 mil utanför östersund med typ en pizzeria och ett hus och då säger Josse att Nina, som pluggar i ösund, bor i en lägenhet ovanför pizzerian och jag bara va men hur kommer hon till skolan?! Josse säger att hon cyklar varje dag och detta går jag alltså på och sitter hela vägen till östersund och tänker att "shit va sjukt att Nina cyklar den här vägen varje dag! Måste fråga Nina om jag kan få se hennes benmuskler"
Ska tänka ut något jättebra till nästa år så se upp people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback