Try sleeping with a broken heart

Jag har inte kunnat sova, knappt kunnat äta någonting och det gör bara så himla ont i hela mig just nu! Det är väl i försig inte så konstigt med tanke på allt det som hänt.. Vill bara att någon ska väcka mig ur denna mardröm nu nu nu nu nu! Har pratat med Crille och han verkar känna likadant, han sjukskrev sig t.om från jobbet pga. att han är så deprimerad efter igår. Can't blame him! För er som tänker titta på säsong 4 så kan jag bara säga att det är sååå ledsamt och så sorgligt (baserat på avsnitt 1 och 2). Men efter regn kommer solsken (?) så jag hoppas bara så innerligt det går att det omöjliga ska hända och det är ju trots allt tv och på tv kan ALLT hända!! Så snälla gud eller författaren gör oss lyckliga!!! Gör Chuck Bass lycklig!!! Ska försöka rycka upp mig lite nu och gå på webbdesign där jag iförsig gör en hemsida där Chuck Bass är inblandad. Passande! Och ja jag vet att jag är helt störd i huvudet :) Senare ska jag och Nils (som jag förövrigt informerat om att jag aldrig kommer kunna älska honom fullt ut så länge Chuck Bass finns)träna på någon slags galen hinderbana eller nåt sånt på nåt lumpenställe. Kommer dö!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kikar in :)

Postat av: Sandra

Kikar in.. Hur var din helg? :)

2010-09-27 @ 12:10:57
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback