stackare

Jag har huvudvärk. Är väldigt jobbigt tycker jag eftersom jag har rätt mycket att göra med att förbereda kräftskivan slash plugga matte. Sarah kom iförsig hit kl 9 och så gick vi ut och gick i skogen med fridas valp Toby och sen åkte vi upp till logen och fixade, dukade och så där så man har ju varit lite aktiv i allafall. Störande med huvudvärken i allafall men jag hoppas jag rycker upp mig.
Igår så hade jag ju naturkunskap med johan h men det värsta är att han inte kom!!! Så dålig stil! Han sms:ade mig och skrev att han skulle bli jättesen och inte visste om han skulle hinna och då skrev jag bara tillbaka: jaja mitt bord är i allafall fullt nu.
Tror typ att det är därför han inte kom, rädd för att bli utanför. Och ja Johan Ruben Hedman alla roller i klassen är redan tillsatta, jag blev ledaren och du som inte ens va där kan inte ens få rollen som klassen freak!! Möjligen klassens eviga outsider. Ska ut och festa med "klassen" imorrn :)
Meatade i allafall Heddan i Tc efteråt, vi åt en varsin cheeseburgare som jag bjöd på. Hade två guldpengar och Heddan hade inget alls. Vi är så fattiga!!!! Men cheesen var god.
Sen hjälpte (skälpte) jag Mallan med matte och sen åkte pappa och jag och handlade och en helkonstig sak händer:
Vi är på K-rauta, pappa kollar plank på utsidan, jag fryser och går in, det är nästan helt folktomt eftersom klockan är typ kvart i åtta. Jag går och drömmer om att basta och bestämmer mig för att gå in i en och låtsasbasta. Öppnar dörren till en bastu och märker att någon sitter där inne = min farbror (en väldigt bra och rolig sådan)!! Tycker att det här är helt sjukt och säger bara: - Jaha här sitter du och har det skönt.
Var i allafall väldigt udda sammanträffande tycker jag.
Nu ska jag duscha i typ två timmar, den svepa in min mysiga kropp i min rosa badrock och sen lägga mig i soffan och läsa tidningen. Tror jag skjuter upp pluggandet och förberedelserna några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback