sjukt

att det är 2 september idag!! I natt drömde jag att jag badade vid ett hopptorn fast det hade kommit lite is längs strandkanten redan buhu.. Det som är mest smärtsamt att tänka/minnas just nu är känslan av hur det känns att det är skitvarmt ute, man svettas ihjäl, går ner till bryggan och hoppar i vattnet (ålands hav) och just den känslan av hur otroligt skönt det är med lite svalkande vatten runt sig och bara dyka under vattnet och känna sig fri som en fågel. Och just på mitt land också där vattnet är så otroligt genomskinligt och fint.. Buhuhu jag får ont i hela min kropp av all sorgsenhet!

Igår var jag på Max-öppningen, inte med mallan, santa och lina för Malin blev sjuk (idiotiskt påfynd) men fick äran att dra dit med Crille, Heddan och en snubbe från deras jobb. Sött! Det var sjukt mkt folk men gott.
Och Heddan och jag går på samma naturkunskap!!! Han var där första gången men det var inte jag, jag var där förra men det var inte han så därför visste vi inte det! Men idag ska våra vägar korsas på öfvre Åva av alla ställen. Ska skicka små lappar till honom under hela lektionen tror jag :) Så glad!

Nu ska jag klä på mig, gå ut och gå och sen ska jag städa upp i köket. Vill inte men har lärt mig att ju mer man skjuter på saker desto jobbigare blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback