My name is luka

Den här dagen har gått så himla snabbt och jag har haft kul! Har en ny taktik i klassrummet = sträng och det funkade bra men är ju så roligt att träffa alla barn igen så det går inte att vara bara sträng. Min favoritelev är fortfarande ohotad på tronen i allafall :) dagen avslutades på bästa sätt med att matteläraren släppte oss åtta istället för halv tio och jag gick hem till silikonsystrarna b och kollade på idol och garvade mkt. Fellan kom oxå och henne gillar jag. Vi har dessutom en helt sjuk grej på gång på lördag som kommer bli askuuuul Men lite hemligt så ska inte säga för mkt...

Några bilder också för annars blir det så himla tråkigt:

sånt jag sysslar med på mattelektionerna
 
Det är någonting som är väldigt charmerande med de här damerna. Kan inte riktigt sätta fingret på vad bara..

Ålandsbåten uuuuntzuuuntz (La bara i en krona och fick toppvinsten alá 200 spänn)


Åland, allt var så lugnt den här dagen att jag trodde att jag levde i en drömvärld eller hade hamnat i himlen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback