måste ju

skriva något om valet och ja det är både roligt och tråkigt på samma gång. Roligt för att alliansen vann och tråkigt för att Sverige demokraterna kom in i riksdagen. Är ledsen, besviken, arg över det här! Ett främlingsfientligt parti hör inte hemma i riksdagen, inte i vårt land över huvudtaget! Tycker i allafall jag. Och jag tycker det är skrämmande och tusen steg i helt fel riktning!!



Tittade på valvakan men inte hela och kom fram till att jag från och med nu ska ha finmiddag med folk jag känner slash familj, man klär upp sig i långklänningar, äter god mat, dricker vin och sen följer man valet på tv. Kul, jag vet! Gladaste stunden var i allafall dom korta minutrarna som alliansen hade ensam majoritet. Var happyface :D Bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädjas alls

Men heja Mona 2014


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback