Lyssnar på musik

Asbra låtval på idol igår! Sjöng med i alla låtar och jag måste faktiskt säga att jag har en utmärkt sångröst, den har utvecklats väldigt mycket och bra den senaste tiden. Ska nog försöka mig på en karriär! Höhö
Har haft lite musiktorka trots att jag är en livslevande DJ (baby Lo) men det börjar släppa mer och mer för nu har jag letat reda på lite ny musik och här kommer min spellista som jag lyssnar på just nu (väldigt blandad mix):
Fleetwood Mac - Everywhere
Tina Charles - I love to love
Feist - islands in the stream
Bruna Mars - Just the way you are
Kieth Urban - Somebody like you
Michelle Branch - Everywhere
Sum 41 - With me
Avril Lavinge - Falling down
Patty - My name is Luka
Lill Lindfors - En sån karl

Soft mix!? Mina låttips i allafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback