först

kan jag meddela att natten var outhärdlig, sov sjukt dåligt och drömde hemska mardrömmar! Gossip girl tar över mitt liv!!!!
Men hela min blogg kan inte handla om gg, det vore alltför larvigt så nu ska jag berätta att jag var i en sjukt soft second hand butik på Odengatan igår. Brukar titta in där lite då och då och hör och häpna: även unna mig något då och då! Ska lägga upp bilder på mina senaste inköp sen. Igår så kunde jag inte undvika att se att dom hade sjukt softa kläder på barnavdelningen och jag såg framför mig mina framtida barn i följande:



Äkta päls för barn!!! Dock inte helt säker på att det anses helt ok att klä sina barn i äkta päls? Dagisfröknar tycker säkert det är sjukt opraktiskt.
Försökte kränga på mig den själv som en mini-bolero. Utan större framgång :(

Så här borde alla barn gå klädda:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback