Bra dag blir dålig dag

Den här dagen var helt perfekt och jag kände mig nästan som en helt fulländad människa! Jag kunde kanppt komma på en endaste sak som jag skulle kunna var bättre på, helt perfekt liksom! Och dagen skulle avslutas på bästaste sätt genom att kolla på nyaste gossip girl-avsnittet med Crille och SarahB. Efter allt det hemska som hände i förra avsnittet skulle allt nu bli bra. Vem hade kunnat ana att det kunde bli ännu värre? Efter att ha sett avsnitt tre var mitt hjärta verkligen blödande på riktigt, jag kunde knappt andas och såg framför mig hur jag låg sömnlös hela natten med ett gråtande hjärta. Som tur är valde jag att kolla promon för nästa avsnitt och det börjar se lite mer lovande ut men still så är det här sooo sad och för den som inte tycker det (santa) så kan jag bara säga: DU HAR ETT HJÄRTA AV STEN!
Kvällens stora glädjeäme är i allafall att jag lyckades bra med min Blair-klädsel:


I look like freaking horseshit in my face så jag klottrade över det för allas trevnad :)



Det blev en Blair från säsong ett. Hade svårt att välja mellan röda och vita strumpbyxor men det blev vita. Nästa gång blir det en mer mogen Blair tror jag!

Crille var så klart Chuckig vilket självklart uppskattas. Sarah var Dorotha (Blairs maid) och stod redo med champagne när vi kom. Tyvärr ingen bild på Dorotha.


Kommentarer
Postat av: Ci

Asså ni e ju helt sjuka!! Haha

2010-10-01 @ 18:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback