A hard days night

Klockan är tio över sju, jag är trött, min säng är mysig och jag skulle så gärna krypa ner igen. Men för att inse hur mysigt det är att vara ledig och få ligga i sängen och gosa ner sig hela morgonen så måste man jobba ibland och det är just vad jag ska göra idag :) Ser framemot det, speciellt då jag ska ha idrottslektioner. Är så sportig och fitt att det inte kan gå annat än bra! Det här är annars en riktig mördardag för när jag jobbat klart vid halv fem ska jag först lämna mitt cv på Ica och förhoppningsvis krama Lina <3 och sen ska jag på mattelektion mellan 18-21.30 och sen är det filmkväll hemma hos SarahB och jag kommer antagligen somna i hennes soffa ZzZzZz Jag hade förresten asakul på Åland, på lördagen var jag med Kajsa och det var huuuuur trevligt som helst (som vanligt) mycket dramatik bara hehe och på söndagen så red jag hela dagen och det var hur kul som helst fast jag har träningsvärk nu så jag knappt kan gå. Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

-->
http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-14 @ 12:24:42
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback