weekend

I fredags var jag först och red med cp. Perfekt fredagsnöje!




Mina älsklingar! 
Sen tittade jag, cp, mallan på film. Tre grejer vi garvade åt:
1. Den här tavlan (som jag har gjort) och dess random ordspråk. På vilket sätt hör ordspråket och tjejen ihop liksom?


2. Den här skjortan ur min garderob är verkligen seniorboende i florida!


3.


Om det överhuvudtaget finns någon som inte sett den så SE DEN! En av mina favoriter och jag tröttnar aldrig! Btw så är ju min favoritfilm all times Sweet home alabama. Försöker alltid få folk att vilja se den (vilket dom aldrig vill) men den här kvällen så tänkte jag hoppfullt att mallan och cp kanske inte sett den så jag började promota den men hann bara säga: det är en roma (ntisk film) sen avbröt dom mig och skrek neeeeeeeeeeeej! Jaja hoppet är i allafall det sista som överger en! Ska fråga sarah B om vi kan se den ikväll :)

På lördagen drog Malibu och jag till tc. Vi var finklädda och skulle fika men just då säger Malin att "tänk om typ spongan eller josse skulle se oss sitta och FIKA i TÄBY CENTRUM, så här FINKLÄDDA! Det vore ju helt sjukt!!"
Så vi åkte hem till Mallan istället och drack kaffe. Man måste ju hålla på sina principer.
Sen drog jag, nisse, mallan och hälsade på bjärt i linköping = kuuuuuuuuuuuuuul!
Två av Bjärts polare ställde upp och bildade en dansgrupp med mig och malin. först tränade vi in en dans och sen uppträdde vi med den på ett förkrök där det var typ 40 pers. Sjukt poppis och ascoolt!!!!!! Var så lycklig!!!!


KEBAB!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

asbra film!!

2010-10-11 @ 13:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback