Vad händer då?

Jo jag är inne i stan, började morgonen med att läsa att blondinbella gjort slut med sin kille :O och att Paow verkligen varit otrogen mot Hugo! Väldigt spännande morgon med andra ord. Sen gick jag till stadsbiblioteket och läste en av mina favorittidningar: House and garden, ett engelsk inredningsmagasin. Ni kan ju själva tänka er att man ser en del undebara badkar med lejontassar, små gulliga cottage varvat med slott och mycket av den underbara engelska landsbygden!!! Please give me ett liv där jag går runt på min lilla "farm" och skjuter lerduvor, dricker te och möjligen besöker en liten bypub då och då. Kan också tänka mig att gå på kapplöpningar, cricket och en och en annan polo-match.
Det här är förresten en av mina favoritfilmer

Tyvärr har cissi spong snott den av mig :(
Nu ska jag strax iväg och ha första lektionen i alternativ medicin. Tror det kan bli rätt så flummigt men Johan H ska också gå så det kommer bli KUUUUUL! Vi kommer bli mini-läkare när kursen är klar :D Meet Doktor Johan and doktor Lo liksom!
Jag måste byta om nu, kommer se ut ungefär så här på lektionen:


Har lärt mig att man ser ut så på läkarlinjen. 
Senare ska jag meata upp Spoon och Mallan för att käka kebab. Crazy
Ajökens
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback