Ursäkta

det där med nakenbilderna, det var bara ett PR-trick, tror ändå att ni överlever utan nakenbilderna! Har precis varit på samhällskunkap (b) och känner mig ovanligt nöjd med mig själv. Visserligen är det en känsla jag så väl känner igen men det var en tid sen jag kände mig så här underbar. Jag lyckades nämligen, förrutom att regera i alla diskusioner och som vanligt få bäst på nutidskrysset, även få till en sån himla bra replik. Det är nämligen en tjej/dam i "klassen" som pratar rätt ut och obehagligt mycket (genom andra känner man sig själv). Men i allafall så snackade vi om skol-lagen och etik och moral inom just skolan då hon kom in på att nåt sjukt försökte argumentera för sin sak (som jag var emot) genom att säga: - Man får mer straff för att skadeskjuta en älg än att misshandla en människa blablabla. Varpå jag mycket snabbt svarade: -Alltså jag har jobbat mycket på skola och det är ytterst sällsynt att eleverna skadeskjuter älgar på skolgården. Men jag vet ju inte hur det ser ut på dom skolorna du har besökt!
Det här var ju väldigt kul i allafall dåra och jag kände mig nästintill lite självgod.

Mår i allafall helt sjukt dåligt just nu för jag tänker bara på en hemsk film vi såg hemma hos Pini igår, the human centipede. Det är liksom en tysk man som opererar ihop tre människor till en tusenfoting, mun mot anus. SÅÅÅÅ FREAKING ASA ÄCKLIGT!!!! Se verkligen inte den här filmen, man vill bara spy och sen mår man så sjukt dåligt aslänge efter. Usch asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback