Snöööööö

Gick precis in på Facebook i denna tidiga morgonstund och kan omöjligt undvika att se att det snöat. ALLA hade ordet snö med i sina notifications. Jag e inte glad för snö ännu, den får gärna komma i vinter så jag kan åka skidor men det är ju bara höst nu :( Något annat som ploppar upp som notiser är att typ många verkar va på väg till breeders. Planen från början var att både Sarah och jag redan skulle va där men det sket sig :( breeders är för er som inte vet en väldigt stor och viktig händelse i ridvärlden, det är unghästchampionat och här kan man se framtidens stjärnor. Och så är det på flyinge, Skåne. Underbart landskap, vacker dialekt, ingen snö. Men jag ska på lektion istället *jippie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback