skeppohoj

Åkte aldrig till Åland för enligt min mamma blåste det som bara den där. Träden typ låg efter marken. Riktig storm!! Vilket iförsig är nice men nu så ska jag jobba imorrn istället vilket såklart är bra och gynnsamt för min ekonomi (som iförsig inte ens existerar) men var hemma hos Mallan och fikade MYYYYYYYYYYYYYYS! cyklade dit och stod typ still i en nedförsbacke för att det blåste så mycket. Håller på och gör en tavla nu hej då

PS. Vårt hus är på annons
http://www.maklarhuset.se/ViewCompactObjekt.aspx?objektid=499757&referrer=hemnet SCARY!! Bilderna är iförsig helt sajko så det måste blivit nåt slags fel menmen. Ser också ut som att det bor en typ 10-åring i mitt rum. Moget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback