Roligt

Det roligaste som någonsin har hänt mig har precis hänt! Överdriver kanske lite men det kom hit en fotograf som fotade vårt hus eftersom det ska säljas så jag fick typ assistera och hjälpa till lite. Var kul att se hur hon stylade lite och så där. Skulle vilja jobba med sånt!
Jag ska snart gå ut och gå tror jag fast jag måste verkligen plugga matte fast jag har bestämt med Santa att vi ska leka lite med luftgevär. Jobbigt liv! Ska på mattelektion kl 6 och sen kolla på film med Sarah B och hon har lovat mig Sweet home Alabama :D Och kl. 22 ska jag hem till Lina och kolla på gossip girl. Tur att man är ledig jämnt! Fan vad deppo det är haha.
Min assnygga hemsida jag gjorde på webbdesignen:



Sjukt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback