Pust

Idag när vi skulle till gymmet var Sarah så galen att hon tänkte cykla dit, från Täby centrum till vtuna c! Jag som har lite närmare kände mg skyldig att göra detsamma och joinade Sarah. Men fy vad obehagligt väder det var att cykla i och på vägen hem efter träningspasset ville mina ben dööö! Hela jag faktiskt! Men är hemma i tryggt förvar nu och väntar på tre saker: 1. Att mallan slutar jobbet så vi kan fika. Borde förresten börja gå mot henne nu. 2. Att min mattelektion ska börja. Så att den kan sluta nån gång. 3. Att klockan blir 20.30 = fotbollskväll, mitt favvolag real Madrid mot Milan. Önskar bara att jag varit kille för då hade man inte behövt titta själv utan hade haft manligt häng med öl och otroligt mkt manlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback