Orkar inte

Koncentrera mig så därför sitter jag på matten och leker med min iphone. Något jag kommer ångra i efterhand men jag tror typ på fullaste allvar att jag har en bokstavskombo. Vet i allafall hur det känns! Som tur är har våran lärare dragit ner tiden från 3,5 timme till 2. Varje lektion! Han är fin :) nu väntar jag bara på att matten ska va slut så jag kan åka hem till Crille. Krypa in i hans mysiga famn och bara gosa. HAHaha vad jag driver nu! Vi ska kolla på gossip= smygtitt. Crilles famn är den sista famnen på denna jord jag kryåer in i! Men är på lite gråtigt humör så hade jag varit den typen av tjej som behöver en varm och mysig famn att gosa i hade jag nog gjort det (fast fortfarande inte crilles) men jag är i allafall inte that kind of girl. Mår dåligt vid tanken på att vara beroende av en man. Jag tänker bli lesbisk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback