Nya tag

Idag har jag ryckt upp mig efter några onyttiga och orörliga veckor. Morgonen började iförsig med att jag segade framför datorn och drog mig från att gå ut men sen kom jag i allafall ut på en heeeeeeeeelt lovely powerwalk. Skogen är helt underbar!! Och vädret också!! Efter detta så käkade jag jättenyttig lunch med massvis med grönsaker och omelett. Mår dåligt av alla grönsaker.. Men vägrar att ge upp den här gången!! Mitt nya liv är här för att stanna!!!!!! Goodbye candy och allt annat som är onyttigt (i allafall på vardagarna)


Nu ska jag klä på mig och åka ner till tibble för att snacka med en studievägledare och övertala henne om att jag bara måste få läsa en till kurs (dom regel på att man bara får läsa ett visst antal poäng). Sen ska jag plugga matte! buhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback