Kanelbullens dag!!



Men tyvärr så blir det ingen bulle för min del :( Är för fet höhöhö! Nej men jag åt faktiskt kanelbullar igår eftersom jag bakade och det var gott.
Hade en superkul kväll i lördags som började @ nisses med lite olika vänner och sen drog vi ner på stan, kraschade en handelsfest och drog runt på dansgolvet. I ett hörn stod en kundvagn (konstigt) så jag hoppade i och Santa drog runt mig som en galning på dansgolvet. Garvade ihjäl mig!
Efter Handelsfesten så gick vi längs sveavägen när plötsligt!!!! spänning...... En vit skåpbil ruller in till sidan och vi springer i attack mot den och kastar oss in när dom öppnar dörrarna för att hoppa ut. I bilen satt The Poodles


Kicken och co liksom så vi drog med dom slash följde efter dom till ett rockigt ställe där vi drack öl för att sen gå vidare till Berns som hade stängt. Kul kväll i allafall. Och josse och jag blev förresten nypta i rumpan med en sån där te-grej:

Och det hela slutade med att vi attackerade killen tillbaka och allt var väldigt kul. Minns att vi sprang ikapp bakifrån, hoppade upp på hans rygg båda två och hängde där tills han typ dog..
Kanske hittar bilder från kvällen sen!

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Det är väl klart att du ska unna dig lite gotte!

2010-10-04 @ 23:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback