Kan berätta

att Crille och jag inte smygtittade på senaste gossip girl-avsnittet igår för vi var duktiga och höll oss! På torsdag ska vi ju se på det och har även bjudit in Santa som kommer va där på "prov". Vi har en del krav man ska uppfylla för att få va med i the exclusive group.
Igår kollade vi faktiskt på ett gammalt avsnitt och det var fint. Jag sprang jättejättefort hem till Crille efter matten. Ett tips för att springa jättesnabbt är att låtsas att man blir förföljd av en mördare eller att det ligger läskiga män i alla buskar. Detta funkar dock inte på oss som inte är lättskrämda så igår på väg till Charles så låtsades jag att jag blev jagad av en grävling. Sprang ju som sagt sjukt snabbt!
Nu sitter jag ensam i en datorsal och ska göra klart min webbsida som handlar om inget mindre än gossip girl. Har också varit och lämnat massa grejer hemifrån på kyrkornas second hand. Kändes så klart tråkigt för mig som gillar att samla på saker men det ska tydligen vara bra, typ feng shui:igt att städa bort saker. Lämnade ett skåp som är målat i kurbits och som egentligen är asafult men jag var nämligen inne och pratade med en antikhandlare som sa att om jag behåller det i några år så kommer det bli värt 10 gånger pengarna!!! Och han sålde skåp med kurbitsmålning för 9000!!!!! Dollar-tecken fladdrade framför mina ögon i flera dagar men min pappa vägrar att spara sånt där och dessutom tror han inte att det ska bli värdefullt så jag måste ge med mig lite granna och då kanske jag slipper slänga ut något av det jag gillar??
Poor little Lo har ju inte ens någonstans att bo!!!! Den där lägenheten vi kollade på blev svindyr såklart och jag grät och grät och grät tills jag kom fram till att jag borde flytta till New York istället.
Men puss och kram på er och ha en bra dag för nu ska jag göra klart min webbsida!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ny <3

2010-10-06 @ 09:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback