Idag

Ska jag åka till Åland. Tänkte chilla lite, skriva på min bok och BASTAAAAAA!! och plugga matte. Men nu blir jag typ lite osäker för det blåser tydligen helt bananas och jag ser ju inte direkt framför mig hur det är jättemysigt att va ute på sjön, stora havet i kuling. Men det får nog lösa sig snart för bussen går om typ 1,5 timme. Och nu ser jag att det regnar också. Kul... Ska i vilket fall hem på Fredag igen och då är Kajsa i stan och vi ska förhoppningsvis titta på dom första två avsnittet av gossip girl säsong 4. Och om senaste avsnittet kan jag bara säga: Damn that mother chucker!!! Och juliet kan också gå och döööööööööööö! Men skönt att det kommer en ny person som jag kan plåga med mina tankar och funderingar. Borde gå med i nån slags gossip girl-community. Jag är inte helt frisk jag vet!

Jag hatar dig lite granna just nu och du borde kanske dött ändå?! OCH CRILLE HATAR DIG OCKSÅ LITE GRANNA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback