Idag har jag kommit fram till

Att vänner verkligen kan få en att må sjukt bra! Framförallt om vännerna heter Josephine och Cecilia och mötes punkten heter palma pizzeria Täby c! Blev på utmärkt humör och ser nu mest framemot halloweenfest-festen @spoons nästa helg! Love you bitches!! Angående det här som har hänt med paow som var otrogen mot Hugo så kan ju jag om någon förstå henne. var ju med johan idag i Kista och ja alltså alla som har träffat honom vet hur svår hans charm är att motstå. Men liksom som när Johan skulle köpa mat och undrade om man fick dricka till så säger han i all sin förvirning: får man glass till? Sooooo Hard to resist! Kolla in bilder från dagen för att se vad som egentligen hände: moosegigantic.blogspot.com Nu ligger jag i min varma säng efter att ha staplat ved tills mina händer värkte. Lite retarded att sova halv tio men sån är jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback