Idag hade jag egentligen

Kunnat typ dött. Känner mig ganska äcklig och fett och typ sjukt tråkig. Ibland funderar jag på om jag egentligen är en liten tant, vill helst bara ligga i badkaret och typ sticka raggsockor. Min mamma har även under dom ca tre dagar hon varit hemma hunnit poängter att jag är fet. Superkul! Kanske inte sagt det rätt ut men i Typ tagit fram kläder och sagt: dom här kan du väl ändå inte ha längre? Osv. Själv är jag trött och asirri på att höra detta samtidigt som det såklart gör lite ont. Min mamma är gladast på mig när jag gått ner i vikt men då klagar hon i försig också och ser orolig ut. Dessutom tycker hon att set är onormalt att äta godis, vilket jag mådte smyga med hemma eftersom hon annars tror att jag är sjuk, typ fetma-attack eller nåt. Sjukt trött på detta och jag tycker att det är patetiskt att hålla på så!! Finns ju vettigare saker att göra i livet. Blir påmind om varför man ska flytta hemifrån. Så idag är jag inte på det bästa humöret och mitt självförtroende är inte direkt på topp så en filmkväll hos Sarah b lockar men känner också att jag vill rycka upp mig och dricka vin och gå ut. För man är ju bara ung en gång i livet! Dessutom tror jag att jag skulle må bättre av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback