Ibland

Så är man inte Helt enkelt inte bra nog eller som mig trött på att vara folk till lags. Trött på att festa, trött på ytligheter och jävligt asatrött på att folk förväntar sig massor. Som att jag ska vara galen och göra massa galna saker men liksom get over it cause it's old news och alla växer upp och tröttnar på sånt! Så låt mig bara vara astråkig! Fast det är klart att jag hade så jävla mkt roligare när jag gjorde galna upptåg, det var ju det livet handlade om.. Men jag orkar helt inte längre! Svårt att hitta en ny roll bara så där och har svårt att lita på att folk skulle tycka om mig som bara trevlig?! För jag kan vara trevlig, det är jag bra på, kanske för att jag faktiskt ÄR trevlig på riktigt. Det är inte fejk :) Men jag klarar kanske inte av att bara vara trevlig för jag vet ju av egen erfarenhet att man vill spy på folk som är tråkiga (även om dom är trevliga). ROLIGA SKA MÄNNISKOR VARA!! Det har Mallan och jag alltid satt överst på listan över vad som är viktigt med blivande pojkvänner och vänner. Jobbigt bara när pojkvänner och kompisar fortsätter va roliga medans man själv slutar vara det. Livet är inte riktigt enkelt just nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback