hojhojhoj

Alltså igår när jag gick på engelska c höll jag på att dö för det första som hände var att jag fick presentera mig för "klassen" på engelska såklart och vissa av oss har ju inte snackat engelska inför klassen på typ 3 år så jag blev lite nervös. Insåg att en c-kurs kanske inte kommer bli lika chill som dom andra kurserna och ångrade att jag valt den här kursen när hon delade ut första uppgiften där man ska läsa en bok och sen skriva en recension på FYRA A4-sidor!! Döende.....
Senare hade jag och SarahB en väldigt mysigt eftermiddag i Angarn där hennes päron bor. Vi var ute på en liten road-trip och drog förbi lite stall och sånt och jag insåg att jag är värsta lantisen. Sen drömde jag om att ha ett liv som typ Caroline (en helt galen brud som är hästhandlare). När man är med henne så finns det ínga normala regler, ingen normal dygnsrytm, man kan liksom hoppa hästar mitt i natten och helt plötsligt bara åka till Holland och kolla på hästar osv. Vi längtade bort till hästvärldsbubblan, där omvärlden bara försvinner, lite granna Men får se hur det blir med det livet höhö!
Idag ska jag plugga matte hela dagen innan jag och Sarah B ska till gymmet i Vallentuna (som jag saknat sjuuuukt mkt) och sen ska jag på mattelektion.
BTW ska jag inte shoppa något på en hel månad! Ska bli kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback