Håll i hatten

ojojoj vi har precis sålt vårt hus, pappren är skrivna och allt! Borde kanske kännas jättesorgligt men det gör det faktiskt inte! Igår trodde vi inte att vi skulle få så mkt som vi ville och då kändes det lite tråkigt och jobbigt eftersom jag då skulle bo kvar här själv i ett halvår. Visserligen vore det trevligt att bo ensam i en villa men någon gång i livet vill man prova nåt nytt liksom så nu ska jag bara leta upp en lägenhet :) Förmodligen blir det inne i stan men det kommer kännas tungt att lämna Täby, kommunen i mitt hjärta! Men jag ska återvända till den här perfekta platsen en dag, det är jag helt 100 på!
Men lite trist att lämna vårt hus för det är ganska trevligt fast egentligen så hatade jag den här ruttna fjärtiga kåken när vi flyttade hit och ska jag vara ärlig så är det vårt gamla hus som jag bodde i tills jag var 11 som är huset i mitt hjärta. Det var så svårt när vi flyttade därifrån, jag grät hela tiden vilket inte är så konstigt när man bodde granne med sin bästaste vän Cissi Spong! Kommer aldrig riktigt kunna komma över den sorgen.
Egentligen så flyttade vi inte så långt men på den tiden när man hade små korta ben så blev den kortaste sträckan olidligt lång. Men nu ska jag alltså flytta igen! Fattar bara inte var alla mina prylar ska ta vägen, bara mina hästprylar skulle fylla upp en etta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback