gaaaaaaaaaaaah

beslutsångest!! Har slutat jobba och efter si så där tre koppar kaffe och lite tysthet så är jag redo att ge mig ut och göra någonting och velar mellan att gå ut och gå en runda eller åka med CP och galoppera på hennes hästar. Det senare alternativet är ju vääääldigt lockande, speciellt eftersom mina älskade tretornstövlar behöver rastas men det första alternativet är också lockande för då hinner jag träffa min mamma som kommer hem och åka till täby centrum och kanske om man har jättejättetur och mamma fortfarande är den givmilda mamma jag minns henne som så kanske man får något man jättegärna vill ha (jag är förövrigt det närmaste en ängladotter man kan komma). Men annars så blir det ridning och sen middag med min mami för efter det nalkas fiiiiiiiiiiiiiiiilmkvällen, en ny filmfestival!!! Och får inte glömma IDOL!!!!!
Dom två bästaste människorna jag har lärt känna på sistone är förresten Santa och Lina. Fast jag glömde mina nyköpta shorts hos Santa igår och nu har hennes pappa hittat dom och tagit på sig dom... På jobbet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback