det här är en väldigt bra pluggplats

i allafall när man håller på att frysa ihjäl och kroppens känns som en isbit


Tycker förresten att det är underskattat att tända en brasa. Det är ju faktiskt inte den lättaste saken att göra! Krävs en riktig kvinna för att få till lite eld :)
Te är förresten sjukt överskattat! Det känns liksom väldigt cosy och trevligt och blablabla men sen smakar det bajs!! Och hur mysigt är bajs egentligen??
Nej nu ska denna hitills ganska tråkiga dag fortsätta med att jag ska jogga, åka och hämta en kjol som min farmor sytt upp åt mig och sen kommer Malin hit för vi ska ut och gå och efter det ska jag lära mig att kakla! Exciting! Och så ska jag ju plugga också...

Kommentarer
Postat av: kajsa

Har du inte kollat klart på säsong 2 då?

Postat av: kajsa

okej,tack! men tror att ansku har dom nerladdade också :)

2010-10-06 @ 17:42:39
URL: http://kajsafagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback