Den här veckan

har jag typ varit asförvirrad, lost in translation liksom och inte vetat någonting! Eller jo jag har vetat hela veckan att Mallan och jag ska ha filmkväll ikväll och sen en heldag i Täby Centrum imorrn :) Mycket roligare än så blir det inte i Täby kommun.
Men back till att jag har varit förvirrad: Kände mig jättejättevilsen och mkt av det har med framtiden att göra, var ska man bo liksom? Vad ska man göra? arbeta, plugga, bajsa ihjäl mig?!?!
Igår på dagen visste jag två saker (förrutom filmkvällen):
1. Mitt namn
2. Att jag alltid kommer ha min familj vad som än händer
Tack vare en helt fantastisk människa som har namnsdag idag vet jag en sak till!!!!
3. Nils W har namnsdag idag och är världens bästa :D Grattis din stekta falukorv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback