Lo doesn't live here anymore

Egentligen så ska jag inte skriva någonting, hade faktiskt tänkt mig att den här bloggen ska döööö men något helt fantastiskt har hänt mig idag som jag vill berätta om!!!!!! Såg nämligen senaste avsnittet av GG idag (crille kommer döda mig) och det var helt fucking amazing!!!! Är helt besatt, jag vet men det alltså jag grät verkligen riktiga tårar och till skillnad mot scenen på tågstationen så var det inte sorgetårar utan GLÄDJEtårar!!! Underbaraste scenen någonsin tyyyyyyyyyp! Så himla vackert att jag t.om dog lite granna.
Och Nate var skitsnygg i det här avsnittet när dom var på balett. Gillar inte Nates fattigmans look, han ska se rik ut punkt slut!
The Lovely Queen

A Nate and Juliet Pic

Om två timmar ska jag dra utomlands. Ska bli så himla skoj alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback