there´s nothing worse than feeling like a ghost

Allså igår var verkligen ingen bra dag, jobbade hela dagen och det var högljutt, tjafsigt och allmänt uttröttande faktiskt och sen så skulle jag in till stan direkt på en visning och det tog typ 2 timmar från väsby *snark*. Körde fel och fick köra hela sveavägen, över stureplan och upp igen suck suck suck. Ville bara dö då! Men det fanns nog ändå två höjdpunkter: 1. Vi tränade luciasånger och jag älskar lucia- och julsånger! 2. Badade badkar i 1,5 timme tills min hud var skrynklig.
Förresten så är det bästa som händer i mitt liv just nu när jag äter en apelsin. Det kan tolkas på två sätt, antingen som att mitt liv suger eller som att det är väldigt väldigt goda apelsiner.



Kommentarer
Postat av: Stephanie & Sannah

godmorgon:)

Postat av: t

God morgon :)

fin blogg!

Va gärna med i dagens blogg kl 10 om du vill :)



Kramar :)

2010-11-19 @ 08:55:27
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback