saturday night fever

Jag har precis varit och tänt ljus i minneslunden för Moja (min mormor som kallades så eftersom min brorsa inte kunde säga mormor så jag har aldrig någonsin sagt mormor därför känns det konstigt att skriva det.) Jag lät några tårar trilla, jag tycker att det är coolt att visa känslor. Vi är ju inte så mkt för det här i Sverige kanske men det kändes i allafall skönt och det gör ju inget om andra ser. Det var väldigt mysigt i allafall och vi besökte nån till grav. Gillar den här högtiden mycket :)
Nu ska jag plugga matte i typ en timme = ambitiöst eftersom det är lördag! Sen ska jag belöna mig själv med att bada skumbad och dricka chai te och sen ska jag in till stan, dricka lite vin och laga värsta måltiden till Sarah B. Vi ska även gå på tegels halloweenfest ikväll. Jag har inte riktigt bestämt outfit. Med min livliga fantasi är det inte svårt att komma på något att vara utan snarare välja ut det bästa av alla roliga förslag.
Min lista än så länge:
Stekt ägg
Mexikansk man med sån där rund gitarr
Superhero-me (jag har designat min egen dress och outfit för att vara superhjälten Baby Lo)
En brud med blodstänk över hela klänningen (lite osäker på om jag vill förstöra min fina vita långklänning bara)
Marge Simpson
Stålmormor:


Blair Waldorf
Pickachu
Cruella De Ville
Rödluvan
Kanske lägger upp en bild sen när jag bestämt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback