One missing piece

Gud Gud Gud vad jag avskyr att vara sjuk! Eller "sjuk" kanske snarare är vad jag är, har ju ingen feber men ändå så ont i halsen att jag finner det jobbigt att delta i livet utanför mitt hus. Står mest och glor i spegeln för att ta reda på om mina halsmandlar är svullna eller ej. Inte för att jag vet vad det spelar för roll, halsen kommer ju göra precis lika ont hur som. Mitt enda lilla nöje som jag verkligen såg framemot var att fixa i ordning en gammal lampskärm jag hade hemma, trodde jag i allafall för jag kan inte hitta den!!! T.om det lilla nöjet ska jag nekas! Och den lampskärmen var en ganska viktig del av mitt liv. Missing piece :( Som tur är kommer santa och mallan över med en mandarin strax :) kanske ska se på en film fast ska jag va helt ärlig så är det mandarinen jag är ute efter. Utnyttjare som man e!! Har sett förra veckans GG igen! Och är sjukt uppladdad för det som kom ut idag men Crille och jag väntar till torsdag med att titta. It's gonna be soooo freakin hot!!! Mellan chuck och Blair alltså, inte mellan mig and charles ;) även fast flera av er läsare säkert hoppats på att jag skulle få se Crille naken så att jag sedan kunde berätta för er så att ni kan Adda lite verklighet till era (våta) drömmar om Crille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback