mvg

Har precis gjort massvis med jobbiga skoluppgifter och känner mig nöjd faktiskt! Mitt mål är att bli klar med alla uppgifter jag har fram till jul i två av mina kurser så jag inte behöver oroa mig sen. Kommer ha nog att göra med matten som jag just nu ligger vääääldigt mkt efter med. Snart ska jag i allafall åka och jobba och det känns sjukt bra, mår så sjukt mycket bättre av att jobba än att bara gå runt och göra helt oviktiga saker. Igår var ju en väldigt lång dag men också väldigt rolig för jag hade gympalektioner som var roliga, fick även höra att jag var bästa idrottsläraren eftersom jag lät barnen välja någon dom skulle vara i par med själva. Ibland är det så lätt att bli populär! När jag skulle äta så hände en väldigt fin sak som typ blev höjdpunkten på dagen, det var nämligen en pygméliten sexåring som sa till mig i maten: - fröken du kan sitta här! Och sen tog han ner stolen åt mig och drog ut den. Världens minsta gentleman typ! Sen så var det bara tre barn kvar efter fem så vi hade pingisturnering och åt rulltårta = SOFT liksom!! Och sen efter matten hade Nils W en överraskning till mig som var att han hade laddat ner senaste gossip girl-avsnittet!! Kom då på att jag nästan helt glömt bort det under dagen. Bra avsnitt och viktigt viktigt viktigt men alltså tycker ändå att det liksom kunde gjorts mycket bättre!
Ska diskutera det här med både Crille och Kajsa sen och höra vad dom tycker :) Måste nog även höra med Jullan som tydligen är en vapendragare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback