Life is tough. Get a helmut!

Jag kan verkligen inte hålla mig härifrån. Inte för att jag har nåt speciellt att berätta. Faktiskt så har min dag upptagits av tankar på ytterst få saker men det är så det är för en drömande flicka som har bevittnat en väldigt viktig händelse i gg. Banbrytande skulle jag kalla det! Fast har iaktagit två saker till idag (bortsett från vädret som är oundvikligt): Pressbyrån har börjat sälja lussebullar!! Lukten gör mig galen, vill bara ha jul, lussekatter och julmust!! Var och köpte kläder med min pappa och ville gå bananas på ralph lauren avdelningen. Ibland är killkläder så mkt roligare än tjejkläder! Mannen som jobbade hade brallar i gammalridbyxform, klassiska jodhpurs och en fett snygg rutig kavaj med en sån där näsduk stoppad i fickan. Jag kunde ju inte mer än avguda marken han gick på. Men han var typ femtio så om någon av mina manliga beundrare läser så behöver ni inte känna er oroliga! Nu är jag i allafall säker på en sak: att jag är trött och spyfärdig på att gå runt med dåligt självförtroende (som jag helt plötsligt fick ett slag av för några veckor sen). Livet e för kort och jag är för underbar för att hindras av sånt! Stackars folk som missar att få träffa på mig för att jag stannar inne! Måste tänka osjälviskt här. Så bye bye till dåligt självförtroende, may you rest in peace. 4-EVER!! Och till sånt som medför att jag kände så här säger jag bara att allt är väldigt mkt inte samma sak längre och jag kommer försöka göra mig imun mot det här. Hej då Sweden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback