Jag dör!!!!!!

Ööööh alltså jag orkar inte! Min mamma kom precis hem och går fram som en ångvält här hemma från rum till rum och klagar på än det ena än det andra. Hur fint vi än tycker att vi har städat så räcker det inte till för mammor har värsta laserblicken och ser ALLT som inte står där det ska eller är det minsta smutsigt. Varför måste vi kvinnor vara så här total dominerande i hemmet? Jag inser ju att det här är ett öde jag själv går till möte, det är oundvikligt att vara kvinna och inte styra i hemmet som den värsta diktatorn! Men just nu är jag tredjeklassens invånare som inte har ett dugg att säga till om och jag vill leva i ett demokratiskt hem! Tills jag själv får vara diktatorn och styra med järnhand höhöhöhöhöhöhöhhöhöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback