citat, ordspråk

Jag vet inte om det helt har framgått hur otroligt förtjust och fascinerad jag är av ordspråk och citat. Jag kan läsa hela böcker med bara citat eller ordspråk. Kan inte riktigt sätta fingret på vad exakt det är jag gillar men som ett kaxigt och självsäkert citat skänker mig lite kaxighet och självsäkerhet, motivation liksom medans kloka citat (som jag uppskattar mest) bara är så otroligt kloka, jag blir imponerad och får själv mer insikt om ni fattar, saker och ting faller liksom på plats!
En man med mycket bra citat är Winston Churchill


"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen."
“I am easily satisfied with the very best.”
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiams"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback